Usługa eSKOK to możliwość obsługi środków gromadzonych w Kasie za pośrednictwem elektronicznych kanałów dostępu.
Infolinia usługi eSKOK +48 58 782 59 00 lub 801 803 800
Usługa eSKOK zapewnia dostęp do środków pieniężnych zgromadzonych na rachunkach ROR lub IKS+ prowadzonych przez Kasę, a także umożliwia wykonywanie Transakcji lub innych czynności płatniczych drogą elektroniczną.
Korzystanie z Usługi eSKOK daje możliwość dostępu do konta 24 godziny na dobę przez 7 dni w tygodniu z każdego miejsca na świecie.
Dostęp do wszystkich korzyści niesionych przez Usługę eSKOK otrzymasz po podpisaniu umowy w jednej z naszych placówek.
Nie zwlekaj. Udaj się do oddziału, podpisz umowę i zarządzaj Swoimi finansami za pośrednictwem Serwisu internetowego lub telefonicznego.
Zmiany w usłudze eSKOK od września 2019
Uprzejmie informujemy, iż z początkiem września 2019 r. nastąpiło wyłączenie obsługi metody autoryzacji za pośrednictwem List haseł jednorazowych. Jedyną metodą autoryzacji zostały jednorazowe hasła SMS.
Dodatkowo w serwisie internetowym usługi eSKOK istnieje możliwość zablokowania metody autoryzacji umożliwiająca jak najszybszą reakcję w przypadku utracenia środka autoryzacyjnego (np. telefonu komórkowego, na który wysyłane są jednorazowe hasła SMS). W takiej sytuacji samodzielnie za pośrednictwem serwisu internetowego istnieje możliwość zablokowania aktualnie używanej metody autoryzacji. Ponadto taką możliwość posiada Operator Tele-skok. W trakcie nałożonej blokady nie będzie możliwość zlecenia dyspozycji wymagającej autoryzacji. Zdjęcie blokady będzie mogło odbyć się jedynie przez Operatora Tele-skok.
Natomiast z dniem 14.09.2019 r. nastąpiła zmiana sposobu logowania do serwisu internetowego usługi eSKOK. Po prawidłowym wprowadzeniu loginu oraz hasła, wymagane jest dodatkowo wprowadzenie hasła jednorazowego, otrzymanego w wiadomości SMS na wskazany numer telefonu komórkowego.